ارزیابی سه عاملی در نیم سال اول تحصیلی 1400-1401 با حضور پر رنگ اولیا برگزار شد. دانش آموزان، اولیا و آموزگاران سه عامل در جلسات ارزیابی هستند.
در ابتدا آموزگار گزارش مفصلی از وضعیت آموزشی و عملکردی دانش آموز را ارائه میدهد، سپس دانش آموز بازخورد خود را نسبت به درس و مدرسه و دروس مختلف و کلاسهای فوق برنامه در نیم سال اول بیان می کند.
در انتها والدین گرامی، نگاه خودشون رو در خصوص پیشرفت فرزند خود در دروس و مهارتهای مختلف با آموزگار به اشتراک میگذارد. هدف از برگزاری این جلسات بررسی نقاط قوت و ضعف دانشآموز، با توجه به تواناییهای فردی آنها، سیستم آموزشی مدرسه و ارائه راهکارهای جدید در جهت بهبود تحصیلی دانشآموزان است.