پیش ثبت نام دبیرستان

فرزندان خود را در محیطی امن پرورش دهید

پدر و مادر گرامی

از انتخاب مؤسسه ی ما برای رشد و بالیدن و تحصیل فرزندتان سپاسگزاریم و امیدواریم بتوانیم در آموزشو پرورش فرزند شما نقشی تأثیرگذار و هوشمندانه ایفا کنیم.
دانش آموزان متقاضی برای ثبت نام در مقطع دبستان و ذبیرستان می توانند در این بخش خواسته خود را اعلام نمایند . در بخش پیش ثبت نام اطلاعات کلی و اطلاعات تماس دریافت می شود و مراحل ثبت نام را آغاز خواهید کرد .

شما از سه راه می توانید پیش ثبت نام خود را آغاز کنید

تماس تلفنی

شما می‌توانید با برقرار کردن یک تماس تلفنی با کارشناسان ما، اطلاعات اولیه خود را برای ما ارسال نمایید. این نخستین گام ثبت نام شماست و پس از آن کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و مراحل بعدی ثبت نام را گام به گام همراه شما خواهند بود.
دبستان: 66964213-021
دبیرستان: 88948291-021

ارسال پیامک

شما می‌توانید با ارسال عدد ١ به شماره
دبستان: ٠٩٠٣١۴٢١٧١٣ 
 دبیرستان: ۰۹۱۹۵۷۳۷۱۴۶ 
اطلاعات اولیه خود را برای ما ارسال نمایید. این نخستین گام ثبت نام شماست و پس از آن کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و مراحل بعدی ثبت نام را گام به گام همراه شما خواهند بود.

تکمیل فرم زیر

شما می‌توانید با پر کردن فرم زیر براساس مقطع تحصیلی اطلاعات اولیه خود را برای ما ارسال نمایید. این نخستین گام ثبت نام شماست و پس از آن کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و مراحل بعدی ثبت نام را گام به گام همراه شما خواهند بود.

Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /home/shokouhe/public_html/wp-includes/functions.php on line 5581

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.